Klachtenregeling

Klachtenregeling

Haagmans Seelen accountancy & advies staat voor optimale dienstverlening. Mocht u desondanks niet tevreden zijn, verzoeken wij u om dit kenbaar te maken aan onze kwaliteitsbepaler, te bereiken op telefoonnummer 045-5454792, via mail info@hsadviseurs.nl of via het onderstaande formulier. U ontvangt dan onze procedure klachtenregeling. Er kan dan snel naar een adequate oplossing gezocht worden. Elke klacht wordt met de grootst mogelijke zorgvuldigheid behandeld. U krijgt binnen enkele dagen een bevestiging en indien mogelijk ook een inhoudelijke reactie of een voorstel voor een oplossing. Het is mogelijk dat wij contact met u opnemen voor nadere toelichting of aanvullende informatie. Uiteraard zal er zorgvuldig met uw vertrouwelijke informatie worden omgegaan.

Haagmans Seelen handelt een klacht in principe altijd binnen twee weken af. Is dit niet mogelijk, dan wordt u op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Na afronding ontvangt u een schriftelijke bevestiging van de uitkomst van de procedure.

Klachtenregeling

 

Verificatie